niedziela, 26 lipca 2015

Powitanie

Chcielibyśmy powitać wszystkich na blogu dotyczącym postaci komiksowych. Na tym blogu będziemy pisać o filmach, bohaterach, recenzjach filmowych, zapowiedziach, zdjęciach z planu, z serialu czy zdjęciach aktorów. Blog dotyczyć będzie niemal całego świata Marvela oraz DC. Mile widziana będzie aktywność z waszej strony, zaczniemy od przedstawienia się:

#GreenArrow: Właściwie całym światem interesuje się od niedawna, moją ulubioną postacią, jak nick wskazuje jest Arrow, uwielbiam również Black Canary, Harley Quinn, ze strony serialowej uwielbiam Gotham, w którym ogromne wrażenie wywarł na mnie Robin Lord Tylor grający tam Pingwina, jako czarny charakter podziwiam Jokera i z dużym oczekiwaniem czekam na Sucide Squad z którego na pewno pojawi się recenzja na blogu natomiast z wielkim oczekiwaniem czekam na drugi sezon Gotham, czwarty sezon Arrow oraz nową produkcje DC zatytułowaną Legends of Tomorrow, tyle ode mnie :).

#BlackCanary: Ja właściwie komiksami interesuję do może od 2 lat. Moja przygoda z nimi zaczęła się od Hugha Jackaman i jego roli jako Wolverine'a. Następnie obejrzałam kilkanaście razy wszystkie części X-Mena. Mam sporo ulubieńców, więc postaram się wymienić tych najważniejszych ;) Na pierwszym miejscu Black Canary, a następnie Green Arrow, Huntress, Thor, Deathshot, Wolverine, Ms Marvel, Harley Quinn oraz Joker. Jestem na bieżąco z serialami - z zapartym tchem obejrzałam seriale - Gotham i Arrow. Obecnie zaczęłam Flash'a i z niecierpliwością czekam na DC Legends of Tomorrow ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz