środa, 2 września 2015

Margot Robbie boi się Jokera ?!

Zdjęcia do "Suicide Squad" już się zakończyły, ale do premiery zostało jeszcze sporo czasu. Oto fragmenty wywiadu z Margot Robbie, która zdradziła między innymi, jak pracowało jej się na planie z Jaredem Leto. 
To, co robi z tą postacią, jest bardzo cool, powiedziała aktorka o swoim ekranowym partnerze. Początkowo stawienie mu czoła było wyzwaniem. Ale potem tak bardzo się do tego przyzwyczaiłam, że dziwniej było mi oglądać go bez make up'u. Prawdę mówiąc, raz zobaczyłam go bez charakteryzacji i się przeraziłam. Byłam zbyt przestraszona, by do niego podejść. Nie wiedziałam, co to za osoba. Dopiero, kiedy ponownie nałożył make up, poczułam się swobodnie.
Wspólnym mianownikiem jest to, że wszyscy jesteśmy źli. Ale dzięki temu wszystko jest ciekawsze. Sceny stają się bardziej interesujące, bo nie wiesz, jak te postacie zareagują. Zwłaszcza Harley, która jest totalnie zwariowana. Może cię równie dobrze zabić albo roześmiać się i przytulić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz